fredag 1 april 2011

Klappat och klart

Varit i Falun idag med klassen på UFmässa, roligt att Vansbro vann pris och lika Cayenne. Efter det åkte jag, Magnus och Maja till Borlänge och gick på kupolen, så nu har jag köpt lite mer saker än täcket till Tobi, min babi fyller ju 25 imorgon! Köpte inte mycket mer, en bh typ bara. Nu har jag tänkt att ta en promenad med Bacardi runt söderåsen och det innan jag ska lägga mig, har ätit lite skit nu så det kan behövas. Vill inte gå upp det jag gått ner iallafall! Gäller att hålla sig i trim, blir dock svårt imorgon när det ska göras smörgås tårta och bjudas på kakor. Hm, jaja. Lite karaktär får man ha och låta bli att ta mer efter att man är mätt! JAJA Ha en trevlig kväll, för det ska jag. Kanske köra bort några kalorier i sängen? Det gick ju så bra igår! Hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar