fredag 29 april 2011

Jäjä

Hade en rolig dag igår, umgicks med mina fina vänner Marie och Johan ett bra tag i järna, vi "fikade" på Myrbacka café sen satt vi utanför och pratade ett bra tag om allt mellan himmel och jord. Mysigt var det, tack för det <3

Sen kom Lisa Magnus och Lisa och hämtade mig i järna och så drog vi till Vansbro, åkte runt runt runt sen kom Filip och då körde vi bilkurragömma, skit skoj! Haha, så vid två någon gång kom jag hem och då var det lite party här hemma dårå, Danne har ju kommit hem så han var här! :) Dom blev väl lite knall dom där så Danne han slagga här han, så nu sitter dom i köket och väntar på att dom ska få börja igen antar jag. Haha :P Vilket även jag gör, tänkte testa på tvådagars ihelgen, herregud! Det var längesen och vi får se om jag klarar av det verkligen, men kul ska det bli! Ska ut med Magnus och Lisa ikväll iallafall, så jag är taggad nu!! Ska väl hoppa in i duschen om ett tag och göra mig klar sen!! Skojskojskoj! :)

Till dig Jullan som kommenterat, om det är du som jag tror? Så tycker inte jag att du ser Sjuk ut för att du är smal, du är väldigt smal men du ser inte sjukt smal ut, sen finns det dom som verkligen ser sjuka ut och vill vara ännu smalare, det är sjukt!

Ha en bra dag nudå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar