onsdag 13 april 2011

Fan så fint

Känns som att jag har lite av varje att säga, sista dagen på intensivkursen idag iallafall. Skönt det, nu ska jag bara köra mer på körskolan och få gröna prickar på körskolans tester på datorerna, sen får vi se om jag är redo då. Och idag ÄNTLIGEN har jag träffat MINMINMIN fina bästa vän Marie! Så skönt vill jag lova, det lättade väldigt mycket i mitt hjärta! <3 Sen frågade våran granne Anna om vi ville "köpa" en liten tvåsitssoffa, ett bord och en hylla för dom skulle renovera och köpa nytt och jatack, 300kr för allt! Gulligt! Så det var ju knappt att köpa, inga pengar alls! Så tack tack till er! Och seeeeeeen vill jag bara säga att vissa människor vet vad för knappar dom ska trycka på, och då vill man ju uppenbarligen ha en reaktion, så jag skulle vilja säga attTobbe är riktigt kung på att trycka på knappen! Jävlar vilken man, höhöhö ;) Jag är bäst, slå det du din jävla skitapa! PUSSSSSS på er och ha en trevlig kväll gott folk, för det ska jag, Tobbe och "knappen". Hahahahahaha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar