torsdag 14 april 2011

How to save a life

Jaha ... Jag vet inte vad jag ska säga, känner mig inte så jävla arg längre, mest trött och besviken på allt. Vill bort härifrån nu, jag klarar inte av att bo i en liten skitby med massa nobodys som bara snackar skit för att det är de enda de kan. Byers, inavel, tjuvar, knarkare och massa andra fula svin. Ta mig inte fel, jag är defintivt INTE felfri men tamig fan bättre än MÅNGA, jag klarar inte av att bo såhär snart. Alla känner alla, alla har luggit med alla.. Exbrudarna gör allt för att bete sig fittigt, men come on, skaffa ett nytt liv istället för att sitta och önska att ni var jag så kanske ni någon gång kommer vidare med era bonniga liv. Förhoppningsvis.. Tack och lov så finns det några blommor bland dynghögarna, och det är ni mina kompisar, vänner, familj och helt enkelt ni som förtjänar det. bye

1 kommentar:

  1. du är inte ensam om det! tur att ni finns hela tiden :)

    SvaraRadera