torsdag 21 april 2011

Oh happyday!

Sitter ute på verandan och lyssnar på musik, mysigt väder ju!! Har varit i snöån med skolan idag, Bacardi fick följa med och springa lös i stort sett hela tiden, han är duktig min vovve! Så nu är han lite slut och det är ju bra, men nu börjar det dock bli lite molnigt så man kanske ska ta och gå in och vila sig lite tills vi ska ut och promenera runt saltvik, ska gå med mina fina kompisar! Om jag kommer ihåg ska jag ta med kameran, fast det spelar ju ingen roll för er eftersom jag aldrig får tummen ur röva och lägga upp bilderna. Hahaha!

Lyssnar på min och Tobbes fina låt Love story, åh den är så fin och jag tänker tillbaka på ibörjan när vi träffades. Mys, tur att vi är lika kära som vi var då. :) Nä, nu ska jag in och slumra lite innan det är dags! Eller en rök först kanske? Jaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar