lördag 9 april 2011

Paranormal activity 1&2!

Som jag gruvat mig och absolut INTE velat se dessa filmer så tog jag äntligen tag i saken. Jävla äckelfilmer alltså, det läskigaste som finns är övernaturliga saker! Båda filmerna var Bra, tycker jag. Tycker dock att det är hemskt med bebisar och sånt i skräckfilmer, stackars lilla bebis! Men ja, som sagt. Bra var dom, nu är det bara att hoppas att man inte får någon "demon" efter sig. höhö
Fader vår som är i himmelen.

Helgat vare ditt namn.

Tillkomme ditt rike.

Ske din vilja, så som i himmelen

så ock på jorden.

Vårt dagliga bröd giv oss idag,

och förlåt oss våra skulder,

såsom ock vi förlåta dem oss skyldiga äro,

och inled oss icke i frestelse

utan fräls oss ifrån ondo.

Ty riket är ditt och makten och härligheten

i evighet.

AMEN.
Kan vara bra att kunna, ha gärna ett kors till hands. Hahaha! Nu är jag förberedd iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar