fredag 15 april 2011

Tänk efter, före!

Innan man bestämmer sig för att helt oprovocerat sätta sig och provocera någon på sin blogg så bör man veta vad det kan leda till för konsekvenser och hur man ska hantera konsekvenserna. Annars tycker jag att man helt enkelt kan ägna sig åt sitt eget liv och bry sig fan i andras liv, men allt handlar om avundsjuka, det är den stora sanningen. But I don't blame you, du verkar ju inte vara så "lycklig" som du vill få det att verka. Men hursomhelst, jag tänker fortsätta ägna mig åt min superduper bra liv som en lycklig 18åring.

Idag har varit en superbra dag för mig, hade ju kunnat varit bättre i skolan men även där har jag mina solstrålar som gör vardagen bättre! Kom hem iallafall, gick ut med min lilla vovvs och sen började kratta på gården, gården ser liten ut men jävlar vad mycket det fallit ner, löv, barr och allt möjligt skit men det känns ju bra att ha fått något gjort! :) Ska ta en städryck inne sen efter att jag ätit och vilat en stund, det är ju fredag! :)

Ha en superfin fredag kära vänner, för det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar