måndag 4 april 2011

Gumgum

Lektion nu igen, foto såklart. Typ enda gången jag sitter vid datorn i skolan. Har anmält mig till intensivkursen nu också, det var ju meningen att jag skulle gå med Magnus för någon vecka sedan men det gick ju inte så idag kör vi! Har ju ändå ingenting att göra så då lär man ju göra något vettigt för engångsskull, skulle ju vara skönt att få det där körkortet helst i år dåra. Och min första plan när jag fått det där jäkla körkortet är att hälsa på min bästis i Nora, min kära lilla Thilda som jag inte träffat på mer än ett år. Helt sjukt, och ändå så håller vi ihop och är bästisar! Det är vad jag kallar awesome vänskap ffs! Skulle ju vara roligt om jag någon jävla gång kunde få tummen ur röven och lägga in bilder men jag fånt ut 'an nå! HÖJPA

2 kommentarer:

  1. det va på tiden idah! ;)

    SvaraRadera
  2. Tror du? :) jag hoppas det, är sjukt sugen på att göra dom. Tror dock jag väntar till hösten så jag slipper få infektioner och skit i dem nu till sommarn :)

    SvaraRadera