tisdag 26 april 2011

Det blev perfekt

Trodde den här dagen skulle bli en jävla bajsdag men det visade sig att den blev helt sjukt jävla bra! När jag och Tobbe skulle handla fick jag ett sms av min fina Marie som frågade om vi skulle ta en promenad, promenaden fick slänga sig i väggen för vi gick och fikade på håkis istället! Satt i flera timmar, så skönt! Så glad att jag får umgås med min Marie någon gång ibland, det blir ju dock inte så ofta men det är bra när det väl händer!!! :)

Vi gick ju även till körskolan en vända också, vi hade ju liksom inget annat för oss så vi gick dit och satt oss vid en dator, och jag fick en grön punkt!! Kan ju ha varit för att Marie hjälpte till lite också men jag fick iallafall en grön punkt!! GÖTT, nu är det bara några punkter kvar som ska bli gröna också, men så skönt! Så skönt att jag kom dit överhuvudtaget, hade förmodligen inte blivit så om inte Marie varit med så tack och lov för det! :) När Marie åkt hem vid ca halv sju så gick jag till Alex, hade ju inte sett puppisarna än så jag drog dit och herregud så söta, helt jävla sjukt! Man blir bra sugen men jag får inte skaffa mer djur för Tobbe nu, vilket är ganska bra ändå men i framtiden blir det säkert någon mer. ;) Visst då Tobbe? hihi, och lägenheten var asfin också, hade jag inte bott i hus hade jag inte tackat nej till den där fina lägenheten! :)

Tvinga Magnus, Lisa och Michelle att skjutsa hem mig, eller Magnus eftersom det var han som körde men dom andra var med, så var dom här hos mig en liten stund och sen drog dom igen, jag gjorde en äggmacka och stekte en korv eftersom jag var skakis för att jag inte ätit något riktigt på dagen. Strax efter det ringde Lisa och fråga om dom fick äta en kebabrulle här, gärna för mig tyckte jag och bjöd hit dom! Haha, så nyss åkte dom hem, vi har suttit och pratat spöken och filmer och vetteallt. Haha, mysigt med sällskap iallafall. Nu håller gubben min på att koppla in alla ljudgrejer, fick hem dom sista grejerna idag så förhoppningsvis så funkar det snart. :) Han är duktig min gubbe!

Ja en jäkla perfekt dag hursomhelst, tack fina fina vänner för att ni finns! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar