tisdag 12 april 2011

Min dröm om kärlek

Är uppfylld Jag är så glad att jag kommit såhär långt i mitt liv, som ändå inte hunnit vara mer än 18 år, och redan så har jag den bästa och perfekta mannen som jag är förlovad med, ett hus och två djur och ett hjärta fyllt med lycka! Jag mår så bra när jag tänker på det, jag har en man som älskar mig och som gör allt för att jag ska må bra, det största stödet som kan finnas. Utan dig Tobias skulle jag INTE må såhär bra som jag gör idag, om jag ändå träffat dig tidigare älskling. Men huvudsaken är att du finns med mig nu och att du kommer att fortsätta göra det, forma ditt liv med mig, forma Vårat liv med mig, du och jag genom allt förtusan! <3 Jag är så kär i dig, varenda del av mig älskar varenda del av dig obeskrivligt mycket. Du är fan så fin, inifrån och ända ut! Som sagt, jag älskar dig världens bästa man <3

1 kommentar: