tisdag 19 april 2011

Fy så trött

Ujujuj så trött jag är nu, efter en toppendag med dom coolaste jäkla vännern man någonsin kan tänka sig, efter att ha ätit hemmagjorda hamburgare med den absolut bästa mannen på den här planeten och nu gått en sjukt snabbt promenad runt vid söderåsen och upp vid karamellfolket så är jag aptrött! Jäklar i min lilla låda, inte nog med det .. Min älskade håller på att bli sjuk såklart, nu har han fått ont i halsen. Klär man sig för dåligt vid den här årstiden kan det gå jäklans dåligt, mamma fick den såkallade april-maj sjukan för ett antal år sedan, vilket är ansiktsförlamning som hon aldrig riktigt blev av med. Sen fick hon det igen förra sommaren, min stackars mamma. Hon har det inte lätt. Love you <3

Men nu ska jag följa med Tobbe upp och bädda ner honom och sedan krypa ner själv, hoppas att han blir frisk imorgon, han fick ta tabletter och halstabletter och gå och lägga sig nu så frisknar han förhoppningsvis till. Min fina stackars älskling. <3
... Fast jag känner mig ändå lite lätt irriterad idag, så det är bäst att inte säga fel saker! ;) ... Hoppas inte jag håller på att bli sjuk nu också, har känt mig skrovlig i hela kroppen sen imorse.. Fy. Jaja, sorry för ett aprörigt inlägg.

Nattinatti friends <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar