lördag 23 april 2011

Så gött!!

Jag mår så fruktansvärt bra i det här vädret, tråkigt att ha ont i huvudet varje dag dock. Men man mår så bra i hela kroppen annars, lycka känner man! Känner dock att det är lite tråkigt att sitta ute själv så jag tänkte vila mig på soffan och sen gå runt saltvik när det blivit lite svalare.

Tidigare idag så har jag träffat Amanda, vi har gått runt lite på byn och pratat och sen cyklade vi runt saltvik, jag hade Bacardi i korgen, haha! Så jävla gullig när han sitter där helt lugn. :) Sen hem och ta en snabbdusch sen iväg till svärmor på påskmiddag, så glad att jag fått en sån himla fin extra familj som gillar mig som dom gör. <3

Får se om det kanske blir ett vinglas ikväll, inte för att bli full utan för godhetensskull. :) Gemenskap liksom, om jag får någon att umgås med vill säga. Haha!

Nä nu ska jag vila huvudet en stund sen får vi se vad jag hittar på, hej sålänge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar