måndag 11 april 2011

Trött - Less - irriterad - Tårögd - Fittig - Tokig - Hatisk

Känner mig så jävla LESS atm, utan någon särskild anledning faktiskt, känner bara att jag vill fan sjunka genom soffjäveln och slippa gräva mig upp. Jag är så trött så trött så trött! Jag orkar inte, jag vill fan inte! - Samtidigt som jag vill massor. Jag vill ha en jävla myskväll med såna jag tycker om, bland annat med vänner jag inte träffat på år och dar men det blir ju liksom inte riktigt av någon gång!? Kommunikationen bromsas upp där och sen tvärnitar den.. Sen vill jag ha det där jävla körkortet, jag gruvar mig! Hur fan ska JAG kunna klara det?! Nej jag orkar verkligen inte, ska ligga här och självdö nu, med mitt dåliga humör som säkert någon fått smaka på idag. Just nu behöver jag bara en jävligt god vän bredvid mig, som kan snacka massa jävla skit med mig, så det bara bajsar ur munnen på mig av alla fula dumma jävla patetiska ord jag har att säga. Som inte dömer mig, som skrattar åt det, nickar och förstår. Kedjeröka i 43dar' i sträck med en kopp kaffe och mjukiskläder på. Som kan skämta elaka skämt med mig som jag förstår att det är bara skämt, utan att få mig att må dåligt eller skämmas för att jag är jag. Men, VEM ÄR JAG? Nu börjar det gå till överdrift, jag behöver fan sova en sväng sen ska jag gå runt saltvik och grina en flod samtidigt, tycka jävligt synd om mig själv och sen sätta mig på en parkbänk och undra hur mitt liv ser ut om 10 år... Hörs fan ALDRIG mer... Eller nått.

4 kommentarer:

  1. låter inge vidare idah :( men håller med om att de bästa som finns när man är less är en vän som man kan häva ur sig allt med och att det bara stannar där!

    SvaraRadera
  2. tycker vi borde ta en sån där kedjerök snacka skit dag snart! saknar dig!!!! <3

    SvaraRadera
  3. Meeeeen, nu känner då jag att jag måste komma över snart så du kan få kasta skit på mig, så ska jag bara skratta och nicka, ungeäfr som jag brukar göra. haha. ;) JAG SAKNAR DIG JU! fan också. jag kommer någon dag i veckan, onsdag kanske funkar. Vi hörs av! Love you, du vet. <3

    SvaraRadera
  4. lilla lilla hjärtat, du får kasta hur mycket skit till mig du vill, så ska jag skratta och slänga massa skit tillbaka, promis! Puss sötis, så ses vi i morgon :) <3

    SvaraRadera