fredag 22 april 2011

Glad påsk!

Vill önska er fina underbara vänner en glad påsk för det ska jag ha! :) Vi ska till Tobbes pappa och äta påskmat idag vid kl 17 och sen ikväll kommer mina polers hit! Tobbe ska ju jobba natt så jag får underhålla mig med något annat och då är det mina vänner dårå! :)


Igår kändes som en ganska lång dag, men det är så skönt när det är fint väder! Man mår så bra, jag mår nog aldrig så bra som när det är ljust, fint och soligt ute då är jag på bra humör! Men jag och Tobbe gick runt Saltvik och sen kom Magnus, Katta, Lisa och Josse och hämtade mig här hemma sen åkte vi till Mickis och kollade på Big brother och spelade Plump bland annat, så det var en skoj kväll igår, kom hem vid halv tre kanske men det var det värt! :)

Jag glömde även kameran igår med men med lite lite lite tur så kommer jag ihåg att ta med den på middagen. Eller så är det bara inte meningen att jag ska ta kort? Haha, äh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar