torsdag 28 april 2011

48-49 kg...

Kollade på tvn nyss. Det är så sjukt, att väga 48-49 kg när man är 1.65 lång är ju inte normalt, det ser inte normalt ut. Usch, det är ju hemskt att se! Tråkigt att folk får den psykiska sjukdomen anorexi, ibland kan man ju undra hur det kan gå så långt? Dom får utstickande ben överallt, ser ut att vara typ 25 år äldre än vad dom är och dom vill gärna vara smalare än så, det är inte vackert, då har jag hellre lite extra som jag har nu än att bli ett formlöst skellet som man skulle kunna blåsa omkull. Hoppas att dom blir friska och inser att det inte är ett liv, man torterar sin kropp! Men samtidigt är det faktiskt samma sak med fetma, det är också tortyr, tänk att vara så överviktig att inte kunna gå, klä på sig eller ens tvätta sig själv. Nej usch, man har faktiskt ett val själv, det finns ingen annan som kan göra saker åt en, jag har bara varit för lat för att tagit tag i det tills nu, nu rör jag faktiskt på mig, det gjorde jag knappt då och undrade varför jag såg ut som jag gjorde.. Herregud..

1 kommentar:

  1. ja det är hemskt!
    tur att man inte har aneroxi, trots att man väger 46-47kg! :)

    SvaraRadera