måndag 18 april 2011

Promenix

Ikväll blir det en go promenix runt saltvik, fan vad skönt det är att gå ändå, när man kommer upp i en skön fart att gå i vill man ju aldrig stanna, tyvärr så måste vi det då eftersom Bacardi måste stanna och lukta ibland .. Eller helst hela tiden. Menmen, smällar man får ta med att ha hund dårå. ;)

Vet inte riktigt vad jag ska säga, snart jäklar är det påsklov, gud så skönt! På torsdag ska vi till snöån med klassen eller ja, hela skolan kanske det var och endel ska bada "isvak" men det är ganska dåligt med is nu så det blir väl ett ordentlig dopp i iskallt vatten istället, så vi andra som inte ska bada ska gå tipspromenad och jag ska ta med Bacci, det blir roligt för då får han träffa Majas lilla Lukas! :) Har faktiskt inte så mycket att säga mer förutom att jag kanske kommer att lägga in lite bilder ikväll som jag tog i julas men det är bäst att inte säga något alls egentligen ifall det inte blir av. Det är ju rätt lätt hänt, att jag glömmer bort eller inte orkar, men nu ska jag verkligen försöka ta tag i saken, har rätt mycket bilder faktiskt. :)

Nej om man skulle ta den där promenaden nu då kanske. :) Häjhäj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar