söndag 24 april 2011

Finns det något att säga..

Känns inte som att jag har direkt mycket att säga, kan känna att jag blir lite besviken på endel bara men det hjälper ju inte vad jag blir heller tydligen så nu räcker det. Orkar inte försöka överdrivet mycket heller, varför ska jag vara ensam om att göra det? Idag har ju varit halvbra, ingen dag jag hurrar för direkt iallafall. Börja med att jag blev förbannad på Tobbe för att han sa någonting, sen blev det lugnt. Sen kommer man hem till mamma och pappa för att äta och då drygar pappa sig så jag blir förbannad och då blir surgubben förbannad och åker därifrån, tänka sig att det bara är han som får yttra sig jämt, själv ville jag komma och hälsa på och ta det lugnt och ha det bra men det är ju inte lätt när det är någon som gapar, skriker och tjatar.. Då tröttnar jag rätt fort, ville egentligen åka hem på en gång men vi satt kvar och åt med mamma iallafall.

Så en sån jävla dag har det varit idag, och då blir alla småsaker så mycket värre också, därför jag tog upp det där med besviken.. Eller egentligen, varför är det en småsak.. Nä, whatever, ska gå runt saltvik sen iallafall får se hur jag mår efter det. Grindag, nu hurrar väl några för att jag har en dålig dag, men gör så.. :) Hejjjjdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar