onsdag 30 mars 2011

Efternamn

Har länge velat byta efternamn till mammas efternamn, eftersom det är mer speciellt och från början var det bara vi som hette Tjulander, våran släkt, nu är det dock en hel del, det är väl allt från ingifta till ja, inte vet jag. Men jag vill ändå heta det, efternamnet betyder ju ändå en helt annan sak för mig än vad Johansson gör, det är ett tråkigt svensson namn som är sjukt tråkigt och enligt mig inte heller speciellt vackert, så därför ska jag bli en av tjulandrarna i familjen. Pappa heter Johansson och likaså min bror men mina systrar heter Tjulander så då vill ju jag vara en av dom! Jag är heller inte döpt till Idah med H men jag har skrivit det så sen långt tillbaka och även där vill man ju vara lite udda, finns ju galet många Idor, och nu vill jag åtminstone vara Idah med H så även det har jag tänkt lägga till. Ska kolla upp det mer en annan dag får se. Men nu då, så ska jag väl gå ut med min kära lilla hund sen ska vi gå och lägga oss! Så go'natt på er kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar