onsdag 30 mars 2011

Glassss!

Nu tänkte jag och Tobbe ta och gå en promenix med Bacardi och belöna oss med glass efter vägen, det behövs i det här mysiga underbara vädret! På lördag fyller hjärtat år, min 25 åring! Så då kommer det väl lite släkt hit och ska äta smörgåstårta som jag ska testa att göra, har gjort typ en förut vi får väl se vad det blir för reaktion, den kanske blir jätte äcklig, man vet aldrig. hähä Sen nu på fredag då så ska jag till Falun med klassen så då tänkte jag om man kanske kan hitta någon mer present till Tobbe, han har ju redan önskat sig ett nytt täcke så det ska han få eftersom jag redan köpt det, det andra är inte så mysigt längre. Men vill ju ge min älskade något mer, något fint sådär. Så vi får väl se vad jag hittar på! Nä nu ska vi se om vi kommer iväg på någon promenad då. Bacardi längtar då ut så då ska han allt få sin vilja igenom. Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar