lördag 26 mars 2011

Funderare

Kan inte låta bli att undra vad fan det är med människor ibland. Det finns så mycket i den här världen som är orättvist som inte borde få vara som det är! Men jag tycker att hänga upp sig över att en hund som blivit tjuvparad ska få valpar är lite för mycket, hur jävla mycket hundälskare man är. Framförallt när man fått höra från en veterinär att hunden ser bra ut i kropp och allt och kommer att fixa det? Men FB is the shit, FB is everything!

Själv kan jag tycka att gamla knarkar kärringar som stjäl och är en helt olämplig morsa, hur kan dom få ha kvar sina barn? Vad lever man då i för sjuk jävla värld? Men inte fan är det någon som tar upp det? Skriver det på fb? Konverserar om den morsan vilket barnplågeri för den stackars ungen? Nej, inte ett ljud vad jag hört. Jävligt underligt, jag tycker folk prioriterar lite fel.

Men visst jag kan säga att, visst det var jätte tråkigt att vovven blev med valpar nu, tråkigt att det inte kunde stoppas, men nu är det som det är och man får göra det bästa av saken och istället för att alla ska veta och blir förbannade och snacka skit om det så kanske det bästa skulle vara att stötta personen, hon ville väl inte heller att det skulle bli såhär och hon kanske också är stressad och rädd. Så sluta tryck ner och var en hjälp istället, och fan i helvete att jag tänker bråka med någon, det här är bara MIN åsikt som jag har rätt till.

Tack för mig

1 kommentar:

  1. Jag skulle gissa att det är mig din åsikt handlar om. Men om det nu är illa att uttrycka sina åsikter på FB så är det väll egentligen lika illa att uttrycka dom i alla bloggar som finns överallt? eller har jag fel? Folk kan ju ta åt sig där med... hur som helst så har jag iaf pratat med den personen som nu alla tog för givet att jag syftade på, (vilket jag inte gjorde) även om jag tycker det är tragiskt det med, men hur som helst så är jag en sån som jävla mycket älskar hundar, och det sticker jag inte under stol med, hundars väl ligger mig varmt om hjärtat helt enkelt. Mern nu när jag har rett ut detta med den berörda så hoppas jag att du också lägger ner denna diskussion?

    SvaraRadera