fredag 11 mars 2011

Vansbrokommun

I ett nötskal, dom pratar mer om andra än vad dom pratar om sig själva. DET kan reta FAN ur mig ska ni veta. Och sen vill jag säga en sak till dom jag berättar saker för, (inte för att ni sagt/gjort något vad jag vet) Jo, berätta Inte saker jag berättar för er, jag har förtroende för er när jag berättar något. Även om det är en sak som folk kan få reda på på något vis så säg ingenting när det kliar i tungan på er för det är inte okej. Jag kan berätta saker själv om jag känner att jag vill det, för det blir så att när någon annan berättar något om Mig så brukar det ofta bli någon annan rolig grej av det och det har jag fan ingen lust med. Så jag hoppas det här går in i hjärnkontoret på samtliga. Ni vet väl själva hur det känns när ni berättar något i förtroende till någon sen kan inte den människan hålla glappkäften och berättar det istället för folk vad arg man blir då alltså. Så nu vet ni vad ni Inte ska göra. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar