måndag 9 januari 2012

V. 36

Nu jäklar står det inte på, 4 veckor kvar! :-) Snacka om att man är otålig, jag har pratat om att vara otålig förut men då visste jag nog inte vad jag snackade om för nu är jag VERKLIGEN OTÅLIG! Går hela dagarna och hoppas att det ska vara dags snart, men det är det ju för tiden går så pass fort ändå! :-P

Just nu har lillkisen hicka så det rycker i hela magen, stackars lilla bebis har hicka ganska ofta! :-P Mysigt att få känna dom där små fötterna åka runt varje dag, det sticker ut en liten häl på magen ibland, nästan så man kan greppa den tillochmed! :-P

Svaren på frågorna kommer nog ikväll, blev dock inte så mycket frågor som jag hade hoppats men bättre än inget! :-)




1 kommentar:

  1. Va fin du är idis! Ska bli så spännande att få se vad ni har skapat för en liten :D <3

    SvaraRadera