söndag 29 januari 2012

14 dagar kvar till BF!

Äntligen äntligen "bara" 14 dagar kvar till BF. Sen får vi väl se hur länge han stannar, försöker dock inte lyssna på dem som säger att han kommer efter det beräknade datumet, jag måste hålla humöret uppe och det är inte lätt när man vet att man kanske kommer att få gå en vecka över. För som sagt är det jävligt jobbigt redan nu, så jag hoppas hoppas att ni kommer att ha fel! Pessimister :-P

Förhoppningsvis kommer han någon dag innan eller på det datum det är beräknat. Det är ju trots allt ett datum som betyder något för mig också, den 12e feb 2012 är det 6 år sedan min svåger Conny gick bort och han betydde mycket för mig. Så får vi våran bebis då kan man ju se tillbaka på det datumet på ett positivt sätt & som en heder åt min älskade svåger. Så den dagen betyder mer för mig än alla hjärtansdag som så många vill hoppas på. :-P Vilken dag han än kommer så kommer det datumet att betyda allt för oss i hela våra liv. :-) Dagen då våran första lilla bäs kommer till världen.

Åh fy vad jag längtar när jag pratar om det! Och allt man föreställt sig kommer inte alls att vara så som man föreställt sig för när han väl är här kommer allt kännas helt overkligt. Våran mys! :-)

Nä nu ska jag lägga en hand på magen och njuta av lite buffningar! :-) BYE

1 kommentar:

  1. Nu får du hoppa runt och gå i trappor varje dag så han kommer snart!!!! :D <3<3<3

    SvaraRadera