måndag 23 januari 2012

En liten retsam känsla som jag bara måste få skriva om

Folk snackar för jävla mycket, till mig.. Om man inte står för det man säger så kan man bita ihop och svälja skiten (som man av någon anledning?) man egentligen inte tycker. Varför säger man saker man egentligen inte tycker? Rinner det bara ur truten för att man tror att, då är man folk till lags? Ska man vara mig till lags så är man sig själv och sitter inte och nickar och håller med när man egentligen Inte tycker som mig. Alla tycker inte lika och alla tycker inte som mig och det accepterarar jag men jag accepterar Inte lögner, då ska man inte ha något med mig att göra helt enkelt.

Vad skönt, nu har jag sagt det.. Ingen behöver ta åt sig, men det är ett ganska viktigt budskap för mig att få fram för jag vill inte ha massa rävar runt om mig som kanske nickar och håller med om någon pratar skit om mig som dom gör med andra.

"Fortis et liber"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar