tisdag 24 januari 2012

Snutten

En liten update från telefon såhär på kvällningen. :-) Den här dagen har varit både upp och ner kan jag ju börja med att tala om, lite tårar och ångest för att orken inte finns, varken kroppsligt eller mentalt

. Blir less på saker, som denna väntan tex, för att kroppen börjar säga ifrån mer eller mindre. Ork, vad är det? Och lika känslan av att man kommer känna sig skyldig till folk när man får barn, hälsa på och bjuda hem fast man egentligen inte orkar. Det får mig att bli lite rädd, trött och stressad. Folk tycker att de har såna rättigheter, fast det egentligen är vi som har rättigheter. Ja, det är iaf sånt jag gruvat mig för, att folk ska tränga sig på för tidigt fast vi egentligen inte vill och orkar. Hoppas folk kommer förstå att man kanske vill vara ensamma i åtminstone två-tre dagar, jag och Tobi med våran bebis. <3 Hursom så blev dagen bättre, min fina mamma kom och fick mig på bättre humör & sen Tobi sen som diskade och gjorde våfflor! Superduper underbara människor jag har! Mamma var även så go att hon tog hem bebiskläder och tvättade, jag tycker att det luktar apa ur våran tvättmaskin ibland och det vill jag inte att bebiskläderna ska göra! :-P Och nu på kvällningen kom fina Maja och hälsade på i någon timme, jättetrevligt som vanligt. :-)) Och efter det har jag och baby myst framför tvn med grönsaker och dipp. Mums! Fint liv iaf! :-) Tobi, jag älskar dig mest av allt! Vi kommer att få världens finaste bebis! <3<3<3<3

2 kommentarer: