onsdag 4 januari 2012

Kramp

KUsch vilken kramp jag haft i magen nu på morgonen, hoppas att det bara är för något jag ätit men det är det säkert. Det är inte så farligt att jag inte står ut så då kan det inte vara så allvarligt iaf :-) Tråkigt dock för det var ju meningen att jag skulle träffa Fia & Ninni men känns inte som någon bra idé när man inte kan slappna av riktigt.

Bebis mår bra iaf, han rullar på förfullt därinne, så mysigt så! Snart hoppas jag att han kommer, börjar bli riktigt drygt nu på slutet, känns som att man inte kan gå knappt! Så jag hoppas att jag slipper gå över tiden, jag skulle inte ha något emot att få nu men han kan väl få ligga kvar i två veckor till iaf. Men jag ber till gudarna att jag slipper gå över!! :P

Jaja, hoppas ni får en fin dag. :-)

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för kommentaren och framför allt stödet ! :) Det värmer.

    Ja, att ha en bra barnmorska att kunna prata med har jag hört är viktigt, själv har jag väl haft en "helt okej" sådan. Har inte direkt kunnat öppna mig för henne, har mer gått dit och tagit mina prover, varit trevlig och gått hem sen.

    Varför kan du inte ta EDA föresten? :O
    Men med allt du beskriver och hur pass förberedd du är så kommer det nog garanterat gå galant för dig! :)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. vi får ta och ses en annan dag när du orkar :D bara att höra av dig :) <3

    SvaraRadera