torsdag 26 januari 2012

Tufft

Jag bryter ihop allt oftare nu på slutet, sjukt jobbigt! Jag klarar ingenting och allt krånglar och allt blir så psykiskt drygt och då brister det bara. Och jag hade aldrig fixat det om jag inte hade haft min älskade Tobi som är ett enormt stöd, han tröstar, stöttar och peppar mig jämt när jag behöver det. Han berättar hur fin jag är och hur mycket han älskar mig och det kan jag lova är otroligt skönt när man känner sig som den mest fula, feta och äckliga människan so

m finns. Han är verkligen min hjälte, han är långt ifrån hur andra karlar är och att just jag fick honom är ju bara en dröm! <3 Skämmer bort mig gör han också jämt, jämt jämt vill han ge mig saker och frågar om det är något jag skulle vilja ha. Ja, hursomhelst så är han den bästa man kan tänka sig och bara min. Får hoppas att alla har turen att hitta någon som Tobbe, men bara en Tobbe finns det och han har jag! <3 Hoppas våran lillkis kommer snart, sjukt jobbig längtan! Jag älskar er min fina lilla familj. :-)

1 kommentar:

  1. Blir så glad när jag vet att du har det så bra, du är värd Allt bra!!
    <3

    SvaraRadera