fredag 27 januari 2012

Fossingar

Ligger här i soffan och njuter av att känna små fossingar som åker omkring i magen, helt otroligt när man kan känna dem så tydligt. Vårat lilla underbara liv, som vi skapat! Det är så sjukt spännande att veta att snart får vi se hur våran lilla kille ser ut. Är han mest lik Tobbe eller är han mest lik mig? Eller är han lika lik båda? Hur mycket väger han? Hur lång är han? Vad har han för färg på håret när han föds? Ojoj, tusentals tankar som går runt runt och inget av det har man svar på.

Jobbigt är det nu men så fort jag känner att han rör sig så glömmer man bort allt jobbigt och kan inte annat än att le och njuta. :-) Ja otåliga är vi verkligen så varje dag tjatar vi lite på honom att han ska komma ut men som ni märkt vill han inte lyssna. ;-) Men hur det än är så är det inte långt kvar, han får ju inte ligga hur länge som helst som tur är! :-)

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta mig sen ska jag ta min lilla bebismage och krypa till kojs. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar