söndag 2 oktober 2011

Det var den helgen det ...

Shit vad fort det går, tycker ju inte ens att man hinner slappna av innan det är vardag igen, men men, på ett sätt är ju det bra också för snart står det inte på förens det är februari & våran skrutt kommer till världen! :)

Helgen lite kort; Fredag, skola och sen minns jag fan inte mer. :P Lördag vaknade jag 9 och gick upp då, drygt! På en lördag, vafan. :P Tog det lite lugnt iallafall sen var det bara att sätta igång att städa lite och så för endel av Smedbergssläkten kom hit, Pelle bjöd på mat & Gunbritt hade äppelkaka med sig, Mums! Sen blev det lite småfika bredvid det. :) Mysig dag iallafall, blev en tidig kväll ändå för jag var SÅ jävla trött! Shit, skönt iallafall :) Söndag, sov länge och sen låg jag & Tobi och kände våran lilla pigga bebis sparka runt där inne, så roligt att vi börjat känt honom så tydligt! Glad!! :) Kollade på en film & sen åkte jag hem till mamma när Tobi var på hockeyträning. :)

Lill pyret har iallafall varit jättepigg idag, så fort jag luggit ner har jag känt hur han sparkat, så himla mysigt att känna sitt lilla liv. Vilket fint liv jag lever!! Glad <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar