lördag 15 oktober 2011

Barnvagn



Kan ju börja med att berätta att jag hade en jättefin dag igår när jag fyllde år! Dagen började med att städa & göra smörgåstårta, sen vid 16 kom Marie hit med lilla Mio! :) Hon hade en fin blombukett & ett kort med till mig som det stod så fina grejer på, jag blir alltid så rörd. Världens bästa och finaste Marie! <3

Sen kom min kära svärmor Christina & sen kom Tommy så vi åt smörgåstårta allihop! :) Vid 18 tiden kom även min fina syster Lovisa med lilla Ella, mamma & pappa så det var en lyckad dag! :) Tack för det mina käraste! <3

Idag vid kl 13 ungefär åkte jag och Tobi till Falun för att han skulle övningsköra lastbil och jag fick åka med, lite häftigt faktiskt för det är ju inte varje dag man åker lastbil. Hähä :P Jätteduktig var han också så nu står det inte på förens han får C-kortet! :) Direkt efter det blåste vi till Borlänge för att kolla på barnvagn & skötbord + spjälsäng! :) Hittade en barnvagn som kändes rätt som jag kollat lite på förut så den beställde vi, en teutonia Mistral S. Tycker dock att det är lite svårt med barnvagnar men den här har såna där bra hjul fram så det ska vara lätt att svänga liksom så den kändes toppen! :) Även spjälsängen + skötbordet var riktigt fint och det var det även paketpris på som jag tyckte var bra som låg på 2699:-. :)

Lyckad dag iallafall! :) Hade tänkt att åka till mamma och pappa och umgås med Lovi och Ella lite innan dem ska åka hem imorgon för då lär det väl dröja ett år till innan dem kommer hit och hälsar på... Vet dock inte när de kommer hem ifrån Borlänge, får hoppas att det inte blir försent! Jaja, vi hörs! Ha en toppenkväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar