tisdag 18 oktober 2011

Det bästa livet





Längtar efter min lillfis så sjukt mycket men jag får ju ha honom obeskrivligt nära hela tiden iallafall, i min egen kropp :) Lyckan jag känner är obeskrivlig, att man kan älska en sån liten människa som man aldrig sett & som man inte ens känner är väl helt otroligt, vilket band man skapar trots att han bara ligger där och gungar. Älskade lilla bebis vad du gör mig lycklig redan, tänk er då vilken oändlig lycka när jag får ha honom i min famn och älska honom från en annan vinkel <3

Finns det något bättre tecken på kärlek mellan två personer än när de skapar ett litet liv av kärlek? Nej det tror jag knappast. Tobias, jag älskar dig & våran underbara lilla skapelse mest av allt. Ni gör min värld hel. <3

Mosters lillgroda Affo när han var runt en månad gammal. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar