måndag 10 oktober 2011

Åh så trött!

GOD vad trött jag är nu vill jag lova, nu ska jag då slå huvudet i kudden med en duns! Har iallafall en sjukt bra dag, först skola som var helt okej bra liksom, sen vid 16 så drog jag, Maja, Jonna & Magnus till håkanssons på "möte" för vårat UF, skulle handla in grejer så man kan börja pyssla med smyckerna någon gång! :) Men fy TUSAN vad jag skrattade då och då, skrattade så jag grät! Vi satt iallafall i 3 timmar! Haha, riktigt mys! :)

Sen kom jag hem till slut och då åkte jag och Tobi och handlade lite, sen hem och lagade mat, kycklingwook! MUMMA! Sen drog jag hem till Maja för då var det dags för en cykeltur runt saltvik med Lukas, jäklar så skönt men ändå kallt! :) Sen gick vi en lite tur med Kasper innan jag drog hem, skönt att få ha rört sig lite trots att jag har Fruktansvärt ont i mitt bäcken & mina ben nu, men det är smällar man får ta helt enkelt. :)

Nu kan jag liksom inte sluta tänka på den där sköna sängen där uppe så det är bara att tvätta av sig sminket och borsta tänderna sen ska jag SPRINGA upp och dyka ner i sängen vill jag lova! Nu lär mitt lilla pyre vara trött också, eller så är han jäkligt pigg nu när han har vilat och blivit vaggad hela dagen av att mamma rört sig & gjort något hela tiden, hihi! Pussungen min!

Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar