torsdag 13 oktober 2011

Vad värderar du?

Jag är glad att jag fått en helt annan uppfattning om livet, jag beter mig inte längre som om jag inte har något liv och måste bråka om småsaker, göra minimala saker till världsliga krig. Det är nog framförallt tackvare att jag blev gravid. Jag säger inte att jag gillar alla eller att jag tänker fjäska för någon jag inte tycker om men jag har lagt ner den där skiten med att tracka, sprida skit runt mig och ja bete mig allmänt som en fjortis. Nu ignorerar jag bara personer jag inte gillar, jag lägger inte ner min energi på saker som jag anser att inte är värdefulla nog.

Jag önskar att jag kunde få fler att vilja (inte förändra) utan förBättra sig, jag mår mycket bättre av att ägna mig åt saker jag tycker om och nu har jag ju ett helt nytt liv att se fram emot överhuvudtaget! Jag skulle inte kunna vara lyckligare! <3 Samtidigt är det jävligt jobbigt att läsa om människors skit på tex. facebook.. Fan .. Ta och gör upp ordentligt, ut och slåss eller något så det kan vara bra sen, den här psykiska "mobbningen" och trakaserrierna är 100ggr värre så gör något åt era problem istället för att sitta och gnaga hemma framför datorn.

Jaha, annars då? Jag hade väl tänkt få tummen ur sugkoppen och kanske städa lite här hemma eftersom man får främmande imorgon, här ska det allt käkas smörgåstårta och två olika bärtårtor serrni! :) Fira att jag om ett år fyller 20. ;) Ha en toppenkväll vettja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar