fredag 28 oktober 2011

Skaka dallret

Idag fick vi lov, hur skönt? Var dock inte i skolan idag, för det orkade jag inte. Däremot har jag gjort annan nytta, vet ni vad? SIMMAT, stolt nu faktiskt! Himlans skönt var det iallafall, nu är det dock inte så skönt i kroppen, ont lite här och var men hur det än är så var det så skönt att få röra på sig och kan det egentligen finnas något bättre sätt att röra sig än att simma när man är gravid? Flyter som en kork! :)

Hade iallafall fina mamsen med mig, det är nog bra att hon får röra på lederna på ett mjukt sätt som simning med tanke på hennes fibromyalgi. Stackars min lilla mamma, ändå så är hon så stark på alla sätt som hon är! En riktig superwoman kan jag lova! :)

Längtar ihjäl mig efter min bebis som bara växer och växer, nu är det inte många veckor kvar tills han ska komma till världen, min älskling! Allt känns riktigt bra, bra planerat, vi har nog ordnat med det mesta som är viktigt. :) Måste berätta att jag fick en liten chock idag när jag såg att jag fått mjölk i brösten, sjukt det känns! Men bra, då verkar det som juvren funkar som dom ska iallafall, hahaha!

Nu måste jag lägga mig, skallebangbang som tusan! Men vi hörs, ha det!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar