torsdag 2 juni 2011

Städa, fyrutti

Jag lär väl fan ta och städa då, fast det ser ut som ett skithöl två dagar efter, trött jag blir. Skithölsfamilj vi är. :) Just nu så tar jag en typ 5 min paus, eller eheh kanske 15, HAHA. Tack hursomhelst för kommentarerna om klänningen, den känns faktiskt helt okej, men som Lisa sa, så får jag ju inte vara snyggare än bruden, hahah! Men det är ingen risk Lisa ;) Men jag lovar att jag ska göra ett helhjärtat försök, HAHA nejra! Damp känner jag mig å, om ca en halvtimme kommer Alex & Maja hit så jag lär väl börja sopa skiten under mattorna nu, men vi hörs, ja hä gär vi!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, rätt där ;) Fast du lär ju vara snyggast vad du än har. DIN FIS, som ska va så snygg!

    SvaraRadera
  2. svar: men guuud vad kul, tack som fan tjejen!

    SvaraRadera