torsdag 23 juni 2011

Har INGEN lust

Ska jobba idag, det hade jag glömt bort igår, trodde att jag äntligen skulle få en fri dag men icke, tur att jag bara jobbar ett kort pass iallafall. 16-20, alldeles lagom och så hinner jag chilla lite innan jag börjar också, skönt så skönt!

Ja ihelgen är det bröllop, skoj! Skoj för dom iallafall, mysigt att gifta sig! Även om jag själv inte skulle vilja göra det på ett par år, kanske när man blir äldre men trivs bra med att vara förlovad så det räcker gott & väl sålänge. :) Tänkte göra mig en toast nu med ost & skinka & mysa i soffan ett par timmar, eller ja, jag måste dock ut med hundarna emellan, men just nu ligger dom & myser i soffan också. Jaja, jag kanske uppdaterar sen. Ha en superbra dag mina fina vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar