lördag 4 juni 2011

FUCK

Har FAN ingen lust att gå ut idag, men jag tänker FAN göra det ändå. Jag blir så jävla trött på människor ska jag tala om så jag skulle fan kunna slänga mig ner på backen och grina och skrika. Folk som tycker att jag är en jävla fitta till flickvän till exempel, men det brukar vara ganska komiskt för dom jävlarna som gnäller & tycker att jag är en fitta dom har ingen partner själva .. Men du liksom, vänta lite nu .. Du kanske inte ska ta och skaffa dig någonting själv så slipper du sitta här och bete dig förfan? Vad handlar det om .. Avundsjuka? Min pojkvän får gå ut och festa MEN om han kommer hem kl. 3 på natten och är full som en spruta och menar att han ska ut igen, då blir jag fan förbannad. Varför? .. Så ni som tycker att jag är en fitta så har jag ett tips, börja med att städa i erat eget Tomma liv först & främst istället för att lägga sig i någon annans liv. Så nu har jag bara berättat lite saker som gör mig förbannad. Men jag är glad att jag inte var full igår, då kan jag ha roligare idag .. Och de som inte tål för stor mängd alkohol kanske inte heller ska börja dricka typ 2 på dagen, väldigt dålig idé.. Så tänk om!

Skallefuckingbank för att jag skallar väggen när jag är arg, men hellre mitt eget huvud än någon annans ... ;)

3 kommentarer:

  1. Ja men då kan jag säga att jag oxå är en fitta. Men hellre en fitta til flickvän än en som går med på allt och håller käft.

    SvaraRadera
  2. Håller med Idah. Skulle känna precis likadant själv. Det är fan inte konstigt alls!

    SvaraRadera