onsdag 1 juni 2011

Bröllops outfit?

Nu tänkte jag fråga er, om man kan ha den här klänningen på ett bröllop. Och säger ni nej måste ni har en bra anledning varför man inte kan det, okej?! Jag ska ju inte vara bruden direkt så .. Duger den?

Vad kan man säga mer, har väl en lite upp & ner dag idag känner jag. Måste få en tid hos någon veterinär med Fina, hon har något fel med magen min stackars lilla katt. :( Kom och tänka på Nälser i Borlänge, han har nog mamma & pappa varit till med sina hundar förr i tin' sen sa ju Maja något om en kvinnlig veterinär i Leksand som också verkar bra så jag ska ringa först och höra vad dom tror att det kan vara. Rädd om min lilla pussunge till katt, man känner sig maktlös när det händer något med ens djur när dom inte kan berätta hur dom känner eller något, stackarna. Nej, nu ska jag kolla upp numret till Nälser! Hejhej!

4 kommentarer:

  1. SVAR JA. Det kan du mycket väl! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det kan du verkligen! skitsnygg ju! :D

    SvaraRadera
  3. Nej, det kan du ju inte :O Du kan ju inte vara snyggare än bruden ;)

    SvaraRadera
  4. kristin olofsson9 juni 2011 kl. 21:53

    Alltså det beror ju på. Om männen ska ha kostym så kan du ha den klänningen, men om det är frack som gäller då ska tjejorna ha långklänning. :)

    Man kan ju googla lite om klädsel så får du veta mer. Jag var på ett bröllop förra sommaren och det var ganska strikt :p

    Men ha så skoj! :D Klänningen på bilden var jävligt snygg i alla fall ;)

    SvaraRadera