fredag 17 juni 2011

Galen!

Jag blir fan galen på det här vädret, det känns inte som sommar för fem öre, jag förstod väl att det skulle bli såhär den här sommaren också, och varenda jävla år står det i tidningen "Varmaste sommaren på 500002050975302752 år!" Jotack, jag märker det, det är KALLT ute, det regnar och man mår dåligt, man får fruktansvärt ont i kroppen av sånt här väder, helt sjukt! Snacka om att jag lider med dig mamma, du som är så känslig och har ont i din kropp nästan jämt. :( Så jävla drygt, kan inte alla få vara friska, glada & leva lyckliga liv istället med solsken och bara få njuta. Ja, drömma kan man.

Kollar på förlossningskliniken atm, helt otroligt vad man kan grina till barnafödande, jag är så blödig men det är så himla fint, bebisar är väl bra fina allihop. GULLGULL! Hej sålänge på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar