lördag 18 juni 2011

Shit

Idag har jag nog inte lika mycket feber, skönt det iallafall men nu har jag fått prickar i halsen istället så det är väl halsfluss, känner mig sväld i halsen. :( Hatar att vara sjuk men jag är fan så glad att jag inte har sån där fruktansvärd feber längre, så ont i kroppen man får, alla leder så man vet inte hur man ska ligga eller någonting. Men min fina man har tagit hand om mig, han är väl för go min älskade. Ställer upp jämt, idag kommer han dock inte vara hemma någonting nästan, han drog vid 13 för dom skulle fixa mössor till vansbrosimningen (?) och vara borta till 17, helt sjukt men jag hoppas då att det är fler där och hjälper till, jag vet att Tobbes brukar kunna utnyttjas lite med hjälp och sånt för att de vet att han inte säger nej. Jaja, hursomhelst kommer han väl hem då vid 17 och äter en snabbis och sen drar han och jobbar natt från 18 - 06 så då blir jag ensam. :( Så jag får väl ligga här själv och sjuk då. :(

Tobias Smedberg, jag älskar dig mest av allt, du är min stjärna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar