måndag 6 juni 2011

Inte så allvarligt

Jag använder min blogg för att skriva om mina tankar, allt känns bra nu bara jag får prata om det, man behöver tömma sig på skit ibland. Livet går upp och ner men sålänge man landar och fått fötterna på jorden igen så känns allt lika bra som det alltid gjort. Jag kan säga mycket skit och ibland kan jag till och med undra själv varför jag skriver vissa saker här i bloggen, men det jag skrivit har jag skrivit och det får vara kvar, när jag kan kolla tillbaka sen så ser jag bara sanningen, det jag kände, allt är inte bra jämt och det är bra att även kunna se det, det är så man skapar sig erfarenhet och eventuellt blir lite klokare .. Även om jag då inte är klok på en fläck. ;)

Men ni mina vänner behöver iallafall inte oroa er, allt är som det ska men jag har mina nedgångar precis som alla andra. Puss på er som ställer upp, det är guld värt <3

1 kommentar: