onsdag 22 juni 2011

SÅ jävla HÄRLIGT!

Var ju till Falun idag för jag skulle skriva, berättar ju helst inte sånt för någon innan men hursomhelst åkte vi typ vid 08.20 & jag skulle skriva 10.30, jag kommer in dit utan att ha tagit kort eller någonting 10.25! PINSAMT, sitter massa folk där alldeles tysta så kommer jag in springandes i full fräs, haha! Satt mig vid en dator & tänkte, det här kommer gå åt helvete, jaja skitsamma då får det göra det, jag gör väl bara om det, har inte tränat speciellt mycket, den här dagen har kommit så fort! Satt där & svarade på frågorna, ganska likgiltig som att jag redan visste att det skitit sig sen tröck jag på rätta & då står det GODKÄNT! Fyfan fyfan fyfan vad glad jag blev då, framförallt för att jag inte ALLS trodde att jag skulle få godkänt, 56 poäng fick jag och är skitnöjd över det, så jag tackar gudarna för att dom hjälpt mig idag! Behöver dom på min sida vid körprovet också. :)

Jag & mamma gick på stan lite, ingen av oss hade några pengar så vi kikade bara runt. Nu ska jag gå ut med hundarna en snabbis & sen vänta på att Majs kommer hem! <3

1 kommentar: