tisdag 15 februari 2011

Gymgym

Har varit och gymmat med Magnus, nu är jag helt slut. Hello otränad liksom, men det är ju därför man tränar för att bli tränad. höhö! Kul hade vi iallafall och man fick sig ju ett och annat skratt där nere. Nu hade jag tänkt ta mitt pick och pack och dra till min kära svärmor och bjussa henne på lite mandeltårta (man förtjänar att äta gött när man tränat) jappjapp! Sen ska jag hem igen och laga mat tills min älskade man kommer hem, kassler, ris och sås! Låter ganska jävla awesome om man frågar mig. Och det gjorde man.

Men ni får väl ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi! Byebye

1 kommentar:

  1. Oki jag ljög lite, jag gick inte till martin direkt efter skolan, jag åkte hem en vända eftersom jag inte skulle kunna komma hem på något annat vis, men sen skjutsa pappa mig till martin kl 5 efter lite tjat, och då hade jag helt glömt bort att jag skulle till gymmet. Och det var ju amanda som var sjukis som jag skulle dit med först, förlåt idah!

    SvaraRadera