onsdag 9 februari 2011

Det är inte alltid så lätt

Saker kan bli så jobbiga ibland, det blir stora saker fast man inte menar något med det, man kommer inte vart med att göra det till större grejer än vad det egentligen är. Saker är bra konstiga ibland. Men alla är vi människor och det är mänskligt att göra fel, alla människor gör fel vare sig de vill eller inte så har man någon gång gjort ett fel. Men det är sånt man ska lära av.

Och till mina vänner, familj och pojkvän så skulle jag vilja säga, förlåt mig om jag är dum ibland eller om ni tar illa upp ibland av vad jag säger. Jag menar aldrig att göra er illa på något sätt, ni betyder ju något för mig och jag skulle aldrig vilja såra någon som betyder något för mig. Det tycker jag att alla ni ska ta åt er av, någon av er har säkert blivit ledsen eller tagit åt sig negativt av vad jag sagt utan att jag menat något dumt med det och Förlåt för det, verkligen förlåt.

Men jag hoppas ni ser mig som den människan jag är, eller att jag är människa för det första, och att jag gjort mina fel precis som ni och att ni förlåter mig för dom dåliga stunder jag har som människa. En stor guldstjärna till er fina människor jag känner. Ni förtjänar allt fint i världen. <3

1 kommentar:

  1. Du är en underbart bra kompis Idah, och det är så himla skönt att du alltid vågar stå för allt du tycker och tänker! Glad att jag träffat dig! PUSS SÖTO

    SvaraRadera