måndag 14 februari 2011

Dryg chey

Eftersom en viss person skriver om mig i sin blogg så kan jag göra detsamma tillbaka, för att jag vet att hon syftar på mig för det skriker bara om det. Men då skulle jag kunna börja med att säga att.

Är det konstigt överhuvudtaget att jag blir arg om någon ger min kompis stryk? Nej det är det INTE. Är det konstigt att min kompis la sig i bråket när det handlade om hennes bror? NEJ det är det INTE. Och sen tycker jag att DU alldeles åt helvete kan hålla käften som ALDRIG kan låta bli att lägga din näsa i blöt för det gör du tamejfan jämt det händer något så städa framför egen dörr innan du gnäller på mig, det är så jävla typiskt dig verkligen. Och det retar mig fruktansvärt att Du tror att du har rätt att göra sånt men fan i helvete om någon annan gör det då blir det liv i lilla lådan. Du är fan ingen prinsessa som ska särbehandlas eller tro att du är bättre än någon annan, för så har du varit så länge jag vetat vem du varit. SÅ som sagt, skit i mig och sköt ditt eget för engångsskull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar