fredag 18 februari 2011

Fix you!

Jag blir liiiite såhär att jag är förbannad och vill skratta samtidigt. Jag retar mig väldigt väldigt mycket just nu så håret reser sig just i denna stund - Eftersom du M skriver om mig i din blogg om det här att jag lagt mig i bråket om byersfesten, yes! Det har du helt och hållet jävla rätt i, jag kan inte säga exakt vad som hänt där, jag sa det folk berättat för mig och självklart tror jag på vad mina vänner berättar för mig. OCH får min vän stryk då kan folk ge sig fan på att jag lägger mig i hur mycket jag vill. Du har väl egna erfarenheter av sånt som kallas "lägga sig i"?! För det är ju bara "såååå jobbigt". Förstod att du skulle börja hålla på såhär igen, jag har verkligen ignorerat dig för att låta bli att bråka för jag pallar inte sånt längre men tydligen så kliar det i fingrarna på dig för mycket för att låta bli. Tråkigt för dig, då är det antagligen du som har för mycket fokus på mig.Och nu till lite bättre saker så skulle jag vilja säga hur BRA det är att berätta om hur mycket man älskar varandra, att man törs visa folk hur mycket man älskar varandra. Jag älskar att berätta hur mycket jag älskar Tobbe och jag älskar att berätta hur mycket han älskar mig! (Trots avundsjukan). Vi har ett sånt jävla fint liv tillsammans han och jag och jag har aldrig träffat en bättre människa i hela mitt liv!! Sånt gillar jag att skriva om. Min stora kärlek! Fast det kanske är bättre att skriva om vad vi brukar göra? Hm får se, ja vi knullar väl några ggr om dagen sådär, lite bakifrån, lite missionären, rida lite, slicka lite fitta, suga lite kuk. Det låter ju lite bättre att skriva om förresten och dessutom jävligt intressant för er att läsa. Eller hur? Bra så bra!

Och en sak till, jag kommer inte lägga ner mer av min värdefulla tid på att göra "svar på tal" i min blogg, jag känner att jag inte kommer så långt på det men jag känner att jag måste svara på SKIT ibland. Så nu får du sitta själv och gnugga ditt eget ansikte i din egen skit och ha så jävla kul. :))))))))))))))))

CIAO

1 kommentar:

  1. mickaaanthegirlwhofuckeverybody in the tooown19 februari 2011 kl. 17:30

    Haha du är bäääst idah!

    SvaraRadera