torsdag 17 februari 2011

Dag 15 – Mina drömmar

Hoppade över ännu en punkt, typ "Vad hade du på dig idag". Jag har inte ens hunnit satt på mig någonting så jag hoppar den och skriver om mina drömmar och då antar jag att det handlar om mina drömmar i livet?

Jag tolkar det så iallafall, jag tror nog kanske inte att det handlar om vad jag drömmer om på nätterna. Men hursomhelst, mina drömmar i livet är att få en fin & välmående familj med Tobbe, en framgångsrik karriär med något som jag verkligen Vill hålla på med, vara hälsosam och hålla mig snygg och i form. Jag vill även ut och resa, se världen!! (Trots att jag är flygrädd & sånt). Där fick jag nog iallafall med det mesta jag vill och drömmer om. OCH jag vill tjäna mycket pengar och ha en stort och übersnyggt hus såklart!! haha

Nu ska jag göra mig iordning. cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar