torsdag 3 februari 2011

Följa sitt hjärta

OCH hjärna, blir så irriterad. Även på mig själv, tänk att man är så jävla noga med att göra som andra vill eller att vara så fruktansvärt rädd att någon annan ska tycka att det är fel eller dumt det man gör. Jag ska fan lova mig själv framförallt att skita i vad andra tycker, varför skulle jag bry mig om vad andra tycker när jag gör det för min egen skull? Vill jag färga håret grönt så gör jag det, vill jag plastikoperera hela kroppen så gör jag det, köper jag en klädesplagg så använder jag det. SLUT på att vara rädd för vad andra tycker om mig och vad jag gör med mitt liv sålänge jag inte gör något som skadar någon annan!

SÅ skit i mig och sköt er själva!

1 kommentar:

  1. Du om någon har väl nästan aldrig ändrat ditt val bara för att någon inte tyckte att det var lika bra som du tyckte. Va dig själv, det är du bäst på. Och du är den människan som skiter i vad andra tycker. Det gör dig mycket till den du är, och den Idah som vi alla tycker om dig för. Skit i alla andra och gör det du vill. :) I love you, fina människa!

    SvaraRadera