tisdag 8 februari 2011

Folketshusvägen

Hey! Läget?! Huh? Va?

Haha, damp! Mår allmänt bra just nu, dagarna räknas ner till dagen D också, spännande! På måndag är det även alla hjärtansdag och då ska baby få en piltavla av mig för att han ville ha det, han fick dock beställa den eftersom jag inte vet hur det går med min adress liksom. Har adressändrat för dom som är nyfikna, så snart är jag en riktig folketshusvägenbo, skoj!!


Ja, vad ska man säga'rå tro. Har inte så mycket att berätta för er, jag, Marie och mamma var ju på "the studio" i Borlänge i lördags, var jätteskoj men det känns lite tvångsmässigt att köpa bilderna, gillas inte! För dom 10 bilderna jag valde var jag inte riktigt jätte nöjd med allihopa känner jag nu efteråt, men där försvann 1950kr på bilder som jag hade kunnat byggt upp en studio och tagit kort själv. höhö, nejdå det är väl en rolig upplevelse men vafan.. Känns lite ovärt när man inte är nöjd med de 10 bilderna. Skitsamma nudå, gjort är gjort men det var skoj och jag är glad att jag fick med mig min fina mamma och min fina Marie.


Bjussar på en till bild här'å! Trodde skjortan/blusen skulle se mer genomskinlig ut men icke! Ser jämnfet ut, ogillas, men som sagt. Skitsamma! :P
P.S Kristin, DU ÄR SNYGG!

1 kommentar: