fredag 11 februari 2011

Dag 13 - Den här veckan

Hoppar över dag 12 - i min handväska för den är ändå väldigt tråkig och ni kommer inte alls tycka det är intressant att veta vad jag har för ointressanta saker i min väska.

Så till den här veckan, skulle jag kunna börja med att jag varit i skolan Varje dag, annars brukar jag typ hoppa över en dag iallafall. Haha! Men jag har tagit mig dit varje dag, även idag fast vi inte hade några lektioner på morgonen så kom jag dit tills klockan 08.15 ca. Det ni! Det har även varit lite blandade känslor i veckan, lite stri och tjaffs men det hoppas jag att är över nu? Men samtidigt har jag haft en väldigt rolig vecka med mycket skratt och dumheter! "Har du ätit choklad? - JAPP" hahaha, idiotjosse. Sen värsta sköna idrottstimmen igår, man fick verkligen köra slut på sig helt och hållet, jag tror jag ALDRIG har haft sån träningsvärk som jag har just nu, i varenda jävla muskel i överkroppen har jag träningsvärk, hello otränad! Jag vet inte riktigt vad som hänt i veckan, men som sagt så har den varit både bra och dålig.

Tack fina vänner för att ni finns! Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar